GRIZZLY POLSKA nie zajmuje się serwisem i reklamacjami urządzeń PARKSIDE oraz innymi urządzeniami zakupionymi w Lidlu.
Firma Grizzly Polska dokłada wszelkich starań, by Klient, który obdarzył nas zaufaniem, czuł się zadowolony na każdym etapie współpracy z naszą firmą.
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, świadczymy usługi serwisu zarówno w okresie gwarancji jak i w okresie pogwarancyjnym. Warunki serwisu w okresie gwarancyjnym są ściśle określone przez warunki gwarancji oraz dołączane do każdego zakupionego w naszej firmie urządzenia wraz z instrukcją obsługi.
Serwis pogwarancyjny jest natomiast usługą świadczoną na wyraźne zlecenie klienta.
W przypadku chęci zgłoszenia usterki zakupionego przez Państwa urządzenia (niezależnie od tego, czy jest ono na gwarancji czy też nie), prosimy o pobranie zamieszczonego poniżej protokołu serwisowego i dokładne wypełnienie zawartych w nim rubryk, następnie przesłanie go wraz z kopią gwarancji (w przypadku napraw gwarancyjnych) na adres: serwis@grizzly.pl . Nasz serwisant skontaktuje się z Państwem niezwłocznie po jego otrzymaniu i ustali szczegóły.
Mogą się Państwo również kontaktować z Autoryzowanym Punktem Serwisowym pod numerami telefonów:
67 283 80 21
w celu ustalenia pozostałych szczegółów związanych z procesem naprawy usterki.
Prosimy nie wysyłać urządzeń bez uprzedniego ustalenia tego z serwisem !
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 pod adresem:
Grizzly Polska Magazyn i Serwis
Jeziorki 69, 64-810 Kaczory.
Warunki gwarancji
- Gwarancji udziela się na okres 12 miesięcy od daty sprzedaży.
- Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane przez Autoryzowany Punkt Serwisowy (APS).
- APS może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności w karcie i na sprzęcie, naruszenia plomb (śruby), naniesienia poprawek przez osoby nieupoważnione.
- W przypadku, gdy dokonano istotnych napraw sprzętu, okres gwarancji biegnie na nowo w pełnym wymiarze, jednakże tylko w odniesieniu do części lub podzespołu wymienionego przy tej naprawie. Ustalenie „istotności” naprawy i udzielenie dodatkowej gwarancji dokonuje wyłącznie APS.
- Reklamującemu przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli w okresie gwarancji APS dokona pięciu napraw, a produkt będzie wykazywał wady, które uniemożliwiają używanie go zgodnie z przeznaczeniem.
- Gwarancją nie są objęte mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady:
- pęknięta obudowa,
- stosowaniem niezgodnych z instrukcją obsługi materiałów eksploatacyjnych.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń i wad wynikłych na skutek:
- niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
- niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
- samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
- Gwarancja nie obejmuje roszczeń z tytułu parametrów technicznych wyrobu, o ile są one zgodne z podanymi przez producenta. Decyzja APS co do zasadności zgłoszonych usterek jest decyzją ostateczną.
- Gwarancja nie obejmuje zużycia części w wyniku eksploatacji.
- Brak terminowego uregulowania płatności pozbawia użytkownika do praw wynikających z gwarancji.